Regulamin sklepu internetowego artedii grawerowane upominki Krystyna Zajdel

działającego pod adresem elektronicznym http://www.artedii.pl

 

* Regulamin zaktualizowany w dniu 25 Maja 2018 w związku z wprowadzeniem wytycznych Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

 

Treść regulaminu:

1. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.

2. Sklep Internetowy artedii prowadzony jest przez Krystyna Zajdel wykonującą działalność gospodarczą pod nazwą: „artEdii” Grawerowane Upominki Krystyna Zajdel 38-400 Krosno, ul. Długa 69A NIP 6842010634, REGON: 524006304, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki.

Dane kontaktowe:

Adres email: artedii@tlen.pl

Numer telefonu: 506 704 318

 

Spis treści:

 

I. Sposób złożenia zamówienia.

II. Cena.

III. Sposób płatności za towar.

IV. Czas realizacji zamówienia.

V. Sposoby dostawy.

VI. Odstąpienie od umowy

VII. Reklamacja

VIII. Pozostałe

 

Słowniczek:

Reklamacja -   tryb postępowania w przypadku wystąpienia wady towaru lub nieprawidłowego wykonania usługi. Podstawy prawne reklamacji wadliwej rzeczy zależą od wyboru dokonanego przez konsumenta (albo na zasadach rękojmi, albo na zasadach gwarancji). Konsument może wysuwać w stosunku do przedsiębiorcy różne roszczenia, w tym żądanie wymiany towaru na nowy, naprawy, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy. W ramach jednej reklamacji możliwe jest wystosowanie do przedsiębiorcy więcej niż jednego żądania dotyczącego tej samej wady, jeżeli poprzednie nie zostało spełnione po myśli konsumenta.  tryb postępowania w przypadku wystąpienia wady towaru lub nieprawidłowego wykonania usługi. Podstawy prawne reklamacji wadliwej rzeczy zależą od wyboru dokonanego przez konsumenta (albo na zasadach rękojmi, albo na zasadach gwarancji). Konsument może wysuwać w stosunku do przedsiębiorcy różne roszczenia, w tym żądanie wymiany towaru na nowy, naprawy, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy. W ramach jednej reklamacji możliwe jest wystosowanie do przedsiębiorcy więcej niż jednego żądania dotyczącego tej samej wady, jeżeli poprzednie nie zostało spełnione po myśli konsumenta.
 
Rękojmia - tryb (podstawa prawna) dochodzenia odpowiedzialności od sprzedawcy (przedsiębiorcy) w związku z ujawnioną wadą fizyczną (czyli niezgodnością z umową) lub prawną kupionego towaru konsumpcyjnego
Wada rzeczy - wada fizyczna lub prawna powstała w towarze kupionym przez konsumenta.

Sprzedawca – „„artEdii” Grawerowane Upominki Krystyna Zajdel 38-400 Krosno, ul. Długa 69A , zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki,NIP 6842010634, REGON: 524006304

Towar/Produkt – prezentowana w Sklepie internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem umowy sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

Klient / Kupujący - osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, który zamierza zawrzeć lub zawarła umowę sprzedaży ze Sprzedawcą.

I. Sposób złożenia zamówienia.

Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem:

- Formularza na stronie sklepu internetowego www.artedii.pl
- telefonicznie pod numerem 506 704 318
- mailowo na adres artedii@tlen.pl
- menedżer Sklep artEdii 

Po złożeniu zamówienia do Kupującego zostaje przesłana e-mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do sklepu.

Wszystkie produkty oferowane przez sklep są fabrycznie nowe, pozbawione wad prawnych i fizycznych.

Do złożenia zamówienia będą potrzebne dane Kupującego:

- imię i nazwisko,
- adres zamieszkania (wysyłki),
- adres mailowy i numer telefonu.

Sprzedający zapewnia, że dane osobowe podane na formularzu zamówienia w sklepie internetowym Sprzedającego, są gromadzone i przetwarzane zgodnie i w oparciu o ustawę z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Zgromadzone dane osobowe są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów realizacji złożonych zamówień oraz informowania o promocjach i w żadnym wypadku nie są i nie będą udostępniane osobom trzecim. Każdy Kupujący ma prawo do wglądu, modyfikacji oraz usunięcia swoich danych osobowych z bazy danych Sprzedającego w każdym czasie

II. Cena.

Wszystkie ceny widoczne na stronie sklepu www.artedii.pl zawierają już podatek VAT i są one wyrażone w złotych polskich.

Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych taką formą sprzedaży.

III. Sposób płatności za towar.

Za zamówione towary Kupujący może zapłacić wybierając jedną z poniższych form płatności:

- przy odbiorze: należność pobierana przez firmę kurierską lub pocztę polską.

- przelewem bankowym na wskazany rachunek bankowy Sprzedającego:

Nr konta:  (ING Bank Śląski) 21 1050 1458 1000 0090 8193 0381
Tytułem: numer zamówienia lub imię i nazwisko

Adres:
ArtEdii 
Ul. Długa 69A
38-400 Krosno

- e-przelewem po przez serwis płatności PayPro SA- Przelewy24, który jest dostępny na stronie sklepu www.artedii.pl.

Płatność po przez system Przelewy24 pozwala skrócić czas oczekiwania na zaksięgowanie wpłaty do kilku minut, Kupujący nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z płatnością po przez Przelewy24.

Po skompletowaniu zamówienia towar zostaje wysłany do Kupującego, Kupujący może otrzymać fakturę VAT po wcześniejszym poinformowaniu sprzedającego np. w trakcie wypełniania danych do wysyłki lub mailowo.

Przy zakupie towaru za pobraniem wystawiamy każdemu kupującemu fakturę imienną lub na firmę jeżeli dane zostały podane. Akceptując ten regulamin KLIENT WYRAŻA ZGODĘ na przesłanie faktury VAT drogą elektroniczną w formacie PDF na wskazany adres mailowy podczas zamówienia.

Kupujący ma 7 dni roboczych na uregulowanie płatności za zamówiony towar, w przypadku nie dokonania zapłaty w wyznaczonym terminie umowa kupna sprzedaży wygasa.

IV. Czas realizacji zamówienia.

Czas otrzymania przesyłki = czas realizacji zamówienia + czas dostawy.
Czas realizacji zamówienia: do 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty, chyba że towar jest realizowany na zamówienie wtedy czas realizacji jest ustalany indywidualnie.
Czas dostawy zależny jest od wybranej formy transportu: w przypadku Poczty Polskiej jest to 1-2 dni roboczych priorytet, 2-5 dni ekonomia, w przypadku firmy kurierskiej jest to następny dzień roboczy po wyjściu paczki z magazynu.
W przypadku płatności przelewem, termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas zaksięgowania przelewu na naszym koncie.
Uwaga: czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych.
O wysyłce będą Państwo informowani e-mailem.

Jeżeli towar jest na zamówienie to czas realizacji zamówienia jest ustalany indywidualnie pomiędzy Kupującym a Sprzedającym.

V. Sposoby dostawy.

Wysyłka jest realizowana za pośrednictwem Poczty Polskiej jak również  firm wysyłkowych takich jak Inpost lub innych niewymienionych.

Klient dokonuje wyboru dostawy w trakcie wypełniania formularza zamówienia.

POCZTA POLSKA:

- Cena wysyłki uzależniona jest od wagi i gabarytów towaru,  podana jest indywidualnie na stronie   każdego z produktów.

- Na życzenie klienta możemy przesłać nr przesyłki.

KURIER:

 - Cena wysyłki podana jest  na stronie każdego z produktów.

-  Po wysłaniu paczki otrzymacie Państwo maila z nr przesyłki dzięki czemu możecie sprawdzić gdzie w danej chwili się znajduje.

- Klient jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki w momencie jej dostawy w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia które mogły powstać w trakcie transportu Klient zobowiązany jest do spisania protokołu szkody wraz z kurierem oraz bezzwłocznego poinformowania Sprzedawcy mailowo: artedii@tlen.pl o zaistniałej szkodzie. Powyższe czynności ułatwią proces reklamacyjny.
Koszt dostawy zawsze pokrywa Kupujący, odstępstwem od tej zasady mogą być akcje promocyjne organizowane przez witrynę www.artedii.pl.

Jeżeli bezpośrednio na towarze zostanie wykonany grawer zgodnie z życzeniem klienta, to wysyłka za pobraniem nie jest realizowana.

DOSTAWA ZA GRANICĘ WYŁĄCZNIE NA TERENIE UNII EUROPEJSKIEJ

1) Zamówienie, które ma zostać wysłane za granicę należy złożyć drogą elektroniczną przesyłając je na adres e-mail: artedii@tlen.pl po wcześniejszym uzgodnieniu przez obie Strony kosztów wysyłki do danego kraju.

2) Klient zobowiązany jest zapłacić przelewem bankowym za zamówienie w terminie 7 dni kalendarzowych od daty złożenia Zamówienia - płatność za zamówienie obejmuje zamówione produkty wraz z kosztami wysyłki.

3) Sprzedawca wysyła towar na podany przez Klienta adres zagraniczny wyłącznie po przedpłacie na konto i tylko po wcześniejszym ustaleniu kosztów wysyłki. Wysyłka za granicę za pobraniem nie jest możliwa.

VI. Odstąpienie od umowy.

Kupujący ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Kupujący wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik wskazana przez Kupującego weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Kupujący musi poinformować:

„artEdii” Grawerowane Upominki
Krystyna Zajdel
ul. Długa 69A
38-400 Krosno
Tel. 506 704 318
mail: artedii@tlen.pl

o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

Kupujący może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy który znajduje się na końcu regulaminu załącznik nr 1, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Kupującemu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy:

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Sprzedająca zwraca Kupującemu wszystkie otrzymane od Kupującego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy ( z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas). To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot wzajemnych świadczeń stron następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

Zakupiony towar proszę odesłać na adres:

„artedii”  ul. Długa 69A, 38-400 Krosno

Kupujący będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Zwrotom nie podlegają produkty spersonalizowane, wykonane na indywidualne zamówienie Kupującego, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta art. 38.

VII. Reklamacja.

1) Jeżeli klient po otrzymaniu towaru znajdzie w nim wadę techniczną powinien wysłać zawiadomienie o reklamacji/rękojmi (wzór załącznik nr 2) na adres e-mailowy artedii@tlen.pl bądź korespondencyjny ArtEdii ul. Długa 69a 38-400 Krosno

W zawiadomieniu, o którym mowa w pkt. 2 należy podać:

- imię i nazwisko Klienta,

- datę zakupu,

- datę wystąpienia niezgodności/wady

- opis niezgodności/wady

- żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży.

2) Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

3)   Sprzedawca ustosunkuje się do żądań konsumenta nie później niż w terminie 14 dni.

4)  Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

5)  Produkt niezgodny z umową sprzedaży/rękojmi na życzenie sprzedawcy należy odesłać  na adres: „artEdii”, ul. Długa 69A, 38-400 Krosno, wszelkie zwroty kosztów za przesyłkę będą realizowane na konto kupującego, sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem.

6)   Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

7)  Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Krośnie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

VIII. Pozostałe.

1) Ekspozycja internetowa sklepu nie stanowi oferty w myśl art. 66 Ustawy z dnia z dnia 23 kwietnia 1964 r - Kodeks cywilny, a jedynie zaproszenie do prowadzenia negocjacji. Stan związania ofertą następuje w momencie potwierdzenia zamówienia przez Sprzedającego. Przedmiotem umowy jest towar według specyfikacji ze złożonego zamówienia, dostarczony towar jest wolny od wad.

2) Prawa autorskie, w tym wszelkie materiały oraz ich układ w Sklepie Internetowym są prawnie chronione i stanowią własność intelektualną Sprzedawcy. Kopiowanie dla celów komercyjnych, dystrybucja, modyfikacja oraz publikacja bez pisemnej zgody Sprzedającego są zabronione. Niektóre elementy Sklepu Internetowego są własnością podmiotów trzecich i chronione prawami autorskimi należącymi do tych podmiotów.

3) Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Konsumentami zostaną poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks Postępowania Cywilnego.

4) W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdą właściwe przepisy prawa obowiązujące na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks Cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.), ustawy z dnia 30 maja 2014r o prawach konsumenta ( Dz. U. 2014 poz. 827) oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).

5) Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 25 grudnia 2014 roku.

Niniejszy Regulamin nie może być kopiowany, rozpowszechniany i używany do celów innych niż te związane z umową sprzedaży, ewentualnie dla celów postępowania sądowego.

 

Załącznik nr 1.

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

 

Wzór

Miejscowość, data

………………………………………

………………………………………

………………………………………

Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

Adres konsumenta(-ów)

     „artEdii”  Grawerowane Upominki

Krystyna Zajdel

Ul. Długa 69A, 38-400 Krosno

 

 

Oświadczenie

o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

lub poza lokalem przedsiębiorstwa

 

 

Ja/My (*)………………….……………niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym(*) odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy……………………………………..……

Data zawarcia umowy………………………………………..……………….

Wpłacone pieniądze proszę zwrócić na konto .................................................

 

 

……………………………………

Podpis konsumenta(-ów)

 

 

(*) Niepotrzebne skreślić

 

Załącznik nr 2

Wzór

Miejscowość, data

„artEdii” Grawerowane Upominki Krystyna Zajdel

Ul. Długa 69A, 38-400 Krosno

NIP:6842010634

 

Imię, nazwisko

Adres konsumenta

 

Reklamacja towaru

 

Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu    ……    towar jest wadliwy.

Wada polega na …………………………………………………………………………    

Wada została stwierdzona w dniu ……………………………………………………….

Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny żądam:

  • wymiany towaru na nowy* (art. 561 § 1)
  • nieodpłatną naprawę towaru* (art. 561 § 1)
  • obniżenia ceny towaru o kwotę ……….. (słownie: ………) zł, Proszę o zwrot podanej kwoty na konto …………../przekazem pocztowym na mój adres* (art. 560 § 1)
  • odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto ………….* (art. 560 § 1)

 

 

Z poważaniem

 

 

*niepotrzebne skreślić